Passa al contingut principal

Gràcies!

El pròxim dimarts m'acomiado de la llar, dels infants, de les famílies... de tota la comunitat educativa que heu format part d'aquest any tan màgic que hem viscut plegats.

Us vull agrair la confiança que heu tingut amb mi, com m'heu tractat de bé i com m'heu fet sentir sempre.

Ha estat un any intens, ple d'emocions i aprenentatges que m'emporto a la meva motxilla de records i que mai oblidaré.

Ens tornarem a veure aviat, segur. 

Gràcies per tant, gràcies per tot!


Maria.



Comentaris

  1. Molta sort Maria!!! Gràcies a tu!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies a tu Maria!! Un plaer compartir aquest any i et desitgem molta sort!! Fins aviat!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Contacta amb nosaltres

Nom

Correu electrònic *

Missatge *