Passa al contingut principal

UD20 - ELS ALIMENTS - MAIG 2016


Quina setmaneta més intensa que hem itngut, ens ho hem passat molt bé perquè hem experimentat amb fruites, que ja ho vam fer anteriorment, i també hem fet suc de taronja.

A més, hem experimentat les sensacions, olors, moviments, que fem servir per poder fer pa amb tomàquet a més, després ens el vam menjar.

Tot un seguit d'experimentacions i de percepcions del món que són ben quotidianes però que cal deixar fer i deixar sentir als més petits. 

**Capacitats
Observar l'entorn immediat, natural i físic amb actitud de curiositat i respecte.
Progressar en la comunicació i expressió ajustada als diferents contextos i situacions per mitjà de
diversos llenguatges.

**Objectius
Conèixer, de manera progressiva, diversos aliments utilitzant diversos llenguatges (visual, musical, auditiu, verbal).
Iniciar-se en l’exploració de les diverses possibilitats sensitives, motrius i expressives del propi cos.
Descobrir els canvis i transformacions d’aliments, mitjançant l’experimentació i amb la finalitat d’explorar i conèixer elements de l’entorn natural.
Iniciar-se en la comprensió de vocabulari en la llengua anglesa mitjançant bits, cançons, aliments reals... per tal de familiaritzar-se amb un altra llengua. 

**Continguts
Conceptuals
Els aliments en angles. (A3)
-        El cos i la pròpia imatge. (A1)
-        Els aliments. (A2) (A1)
-        Qualitats i característiques dels aliments. (A2)
-        Experimentacions: les fuites, varietat d’aliments. (A2)

       Procedimentals
-        Observació de diversos elements visual o auditiu per introduir els aliments. (A2)
-        Percepció dels canvis i transformacions dels elements experimentats. (A2)
      
       Actitudinals
-        Gaudir de les diverses activitats proposades. (A1)

-        Participa en les activitats grupals. (A1)

Comentaris

Contacta amb nosaltres

Nom

Correu electrònic *

Missatge *